piątek, 31 sierpnia 2012

Kilka słów o naszym spotkaniu.

Tak podsumowując to, co dzisiaj powiedzieliśmy:

1. WKPP
Najprawdopodobniej odbędzie się na przełomie luty/marzec. To takie wstępne plany.

2. Funkcje
Redagowanie strony, wrzucanie fotek itp. - Uroda
Wstawianie artykułów nt. pierwszej pomocy, ratownictwa itp. - Kuba tj. ja
Informacje o kursach, szkoleniach, warsztatach - Zip

3. Co do oddawania krwi to zgadamy się telefonicznie.

4. Obstawa 1. września
Karolina, Kuba K, Zip i ja. Ogarnę apteczki.
http://www.um.suwalki.pl/page.php?id=4455

5. Kolejne spotkanie odbędzie się pod koniec września/ na początku października w sobotę albo niedzielę.

6. Dla osób, których dzisiaj nie było: planujemy wybrać się na ściankę wspinaczkową i odbyć lot balonem nad Suwałkami. Trzymajcie kciuki, aby się udało. ^^

7. Loga
Do 09.09 do 24.00 można głosować na najlepsze logo. Głosowanie zaczynamy dopiero 6.09, więc nie spamować wcześniej :P (Ja mam wzory tylko tych logo, które podałem. Jeśli są jeszcze jakieś propozycje to można je wrzucić właśnie do 6.09) Jeśli ktoś nie ma konta na google, to po prostu wyślijcie mi sms'a z waszym głosem.



Kuba

5 komentarzy:

  1. Jeszcze jedna sprawa. Nasz HKR nazywa się "SUWAŁKI", a nie "Suwałki". Po wybraniu loga będzie trzeba nanieść korektę

    OdpowiedzUsuń
  2. ja myślę, żeby nr 1, ale w środku mógłby być ten element z 2 loga, żeby nie było zbyt "tradycyjnie"

    OdpowiedzUsuń
  3. A może ewentualnie jakoś herb Suwałk wbić na lilijkę? bo akurat połowa naszego herbu to mało mówi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł. Później przerobię to logo. Zobaczymy. Poza tym Uroda ma jeszcze pomysły, więc do 6 trochę się ich powinno nazbierać. :P

    OdpowiedzUsuń