poniedziałek, 11 czerwca 2012

Spotkanie Klubu

     Witajcie!


Dawno nic konkretnego w naszym klubie się nie działo, w związku z czym pomyślałem, aby zrobić spotkanie. Jeśli chodzi o termin to na pewno będzie to między 22.06, a 24.06. Co do dnia i czasu to musimy się po prostu dogadać. Ja osobiście proponuję niedzielę od 10.00 do 12.00 (chętnych proszę o potwierdzenie). Jeśli komuś nie odpowiada to niech napisze w komentarzach, bądź mi na kom. inną propozycję. Tak w głębi serca liczę na tłumy. :P 
Planuję zająć się:
-nauką kilku sposobów przemieszczania poszkodowanego
-wyborem loga HKRu
-ustaleniem terminu wyjścia na skałkę
-kilkoma innymi sprawami, ale to już na spotkaniu :)

Kolejną sprawą jest szkolenie, jakie przeprowadziliśmy w SP3. Kilka osób uczyło resuscytacji na festynie szkolnym. Na dniach pojawią się fotki z tej akcji. 

Kuba


Edit:

Wcześniej wymieniony weekend odpada. Nikt nie napisał, że będzie mógł przyjść. Liczę na rychłe ustalenie terminu w komentarzach. Czy jednak odwołujemy spotkanie?

5 komentarzy:

  1. mnie, Eli i Urody w tym terminie nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi po 22 odpowiada każdy termin

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorąc pod uwagę liczbę zgłoszeń będzie trzeba przesunąć termin spotkania. Może 2 lipiec? To jest poniedziałek. Odpowiada Wam?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli do 25.06 nie ustalimy terminu to spotkanie zostanie odwołane. Nie wiem, 4 lipca?

    OdpowiedzUsuń