poniedziałek, 12 marca 2012

Zapisy na szkolenia

1. Kurs WKPP w Sejnach (ten nasz :P )
Do tych, którzy jeszcze nie słyszeli: na kurs w Sejnach zgłoszenia można wysyłać do końca marca. Koszt to 10zł/weekend +10zł/obiad. Posiłki są tylko w soboty. Zainteresowanych proszę o wiadomość na maila sztach94@wp.pl Napiszcie w nich imię, nazwisko, na jakie terminy zostajecie oraz czy chcecie mieć obiad. W tytule wpiszcie tylko "kurs WKPP - KP"
2. Kurs WKPP w Ostrołęce (organizowany przez HKR "Ostrołęka")
Jest możliwość wyjazdu 2 osób na WKPP w Ostrołęce. Koszt to 35zł (2 weekendy, wliczona zupa w soboty oraz suchy prowiant na śniadania i kolacje, ubezpieczenie) Osoby chętne niech wyślą mi maila z tytułem "Ostrołęka". Poinformuję co dalej. Ewentualne zgłoszenia proszę wysyłać do czwartku (15.03) do 17:00 Informacje na temat kursu:  http://pl-pl.facebook.com/events/166999083404928/
3. Jeszcze raz zapraszam na WIR. Są to warsztaty dla osób z brązem, także na pewno nie będziemy narzekać na nudę. :] Info: http://www.facebook.com/events/335907203128453/


Są jeszcze wolne miejsca zarówno na kurs, jak i do KP. Co do KP - jeśli ktoś jest zainteresowany niech wyśle mi maila. Nie miejcie do mnie żalu, jeśli tego nie zrobicie, a ja o kimś zapomnę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz