H a r c e r s k i K l u b R a t o w n i c z y “SUWAŁKI”
&
Hufiec Z H P SUWAŁKI
z a p r a s z a j ą n a:
WĘDROWICZY KURS PIERWSZEJ POMOCY
HARCERSKIEJ SZKOŁY RATOWNICTWA
ZHP
Warunki uczestnictwa: Członkostwo w ZHP, ukończone 16 lat w roku kalendarzowym, w którym odbywa się kurs, opłacone składki członkowskie ZHP.
Termin: Kurs będzie trwał przez dwa następujące weekendy:
20-22.04.12 r. (piątek-niedziela)
oraz
27-29.04.12r. (piątek-niedziela).
Miejsce: Szkoła Litewska „Ziburys” ul. 22 lipca 18b 16-500 Sejny
Koszt: - 110zł (w cenę wliczono noclegi w warunkach biwakowych, materiały programowe, ubezpieczenie, obiad w każdą sobotę ,transport Instruktorów)
Dojazd i powrót we własnym zakresie.
Zgłoszenia: Formularz zgłoszenia należy przesłać na emaila: hkr.suwalki@interia.pl najpóźniej do
26.03.2012. Po otrzymaniu zwrotnego emaila z pozytywną odpowiedzią należy dostarczyć pieniądze (110zł) do Komedy Hufca ZHP Suwałki ul. Kościuszki 96, 16-400 Suwałki, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.03.br. (piątek)
Co zabrać: - regulaminowe umundurowanie harcerskie,
-obuwie zmienne,
-strój do „działania w terenie”,
-śpiwór, karimatę,
-własne wyżywienie na śniadanie i kolację
-notatnik + długopis,
-apteczkę osobistą o proponowanym składzie:
ü folia NRC (tzw. koc ratunkowy)
ü 3 x chusty trójkątne
ü 2 x gaza jałowa 1m2
ü 2 bandaże dziane, jałowe
ü 3 bandaże elastyczne
ü plaster bez opatrunku w rolce (najlepiej materiałowy)
Inf. dodatkowe: - w przypadku osób niepełnoletnich wymagana jest zgoda rodziców (prawnych opiekunów) – w załączeniu wzór pozwolenia,
- za szkody powstałe w czasie kursu odpowiadają uczestnicy,
DODATKOWE INFORMACJE POD TEL. 500745583 Jakub Sztachelski lub 501610129 Anna Danowska
Kurs rozpoczyna się 22.04.2012 (piątek) o godz. 20:00
Dojazd w piątek do godz. 19:30
Powrót w niedzielę w godz. 15:00
O możliwość bycia w kadrze pomocniczej proszę zgłaszać się w tym samym terminie co uczestnicy do organizatora kursu Jakuba Sztachelskiego
Pliki do ściągnięcia ns stronie Hufca: http://www.suwalki.zhp.pl/
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!
Decyduje kolejność zgłoszeń!
Decyduje kolejność zgłoszeń!
To prostsze niż myślisz!
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńLudzie, którzy chcą być w KP niech wyślą do mnie maila. Sztach94@wp.pl Napiszcie w nim terminy weekendów, na które chcecie przyjechać oraz czy zamawiacie obiady. Koszt weekendu to 10zł +10zł za ewentualny obiad. Prosiłbym, aby w tytule wpisać jedynie "WKPP - zgłoszenie KP"
OdpowiedzUsuń