poniedziałek, 30 maja 2011

Spotkanie.

Witajcie, obmyślam dla nas wypad na ściankę wspinaczkową bądź do aquaparku;) Sądzę, że szybciej uda mi się załatwić te drugie niż pierwsze. Jeżeli zbierze się nas 10 osób+ opiekun <czyt. ja > to będziemy mieli wstęp do Aquaparku na 2h za 10zł. Mobilizujcie się i idziemy;) Termin to czerwiec, jakiś dzień w tygodniu. Dokładniejszy termin podam niedługo. Komentujcie, czy w ogóle chcecie się wybrać, gdzieś wspólnie;)

Podaję do informacji, że będziemy szkolili dzieci i młodzież z pierwszej pomocy w różnych suwalskich szkołach i nie tylko, w terminach czerwiec - wrzesień br. Inni Ratownicy ZHP, którzy nie należą do HKR'u również mogą się przyłączyć. Będziemy pracować w dwójkach. Możecie już dobierać się w pary. Szkolić będziemy w godzinach lekcyjnych. Więcej informacji niebawem.

Ania Danowska

6 komentarzy:

  1. Jestem oczywiście za! Lepiej ścianka, ale aquapark też może być :D

    Do szkolenia w szkołach oczywiście się zgłaszam. Najprawdopodobniej z Zuzią Suchocką.
    P.Uroda

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja też jestem za ścianką.
    Jeśli chodzi o szkolenia, to również jestem chętny, a zgłaszam sie z Grześkiem Worobiczukiem.
    Kuba

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie to ja też za ścianką, ale słyszałem, że są jakieś tam problemy z tym, więc jak nie wyjdzie to aquapark może być ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. o faza ;P na szkolenie się zgłaszam z Kubą ja ogarne najlepiej nasze stare gim czy podstawówke znaczy Kube K ;P a z wyjściem to oczywiscie sie zglaszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę w czerwcu przeszkolic :PP
    Nie mam pary, może ktoś chętny ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem za ;)

    a w parze jestem z Urodą ;*

    OdpowiedzUsuń